musicalproject
GPM Expressief Talent
IN 5 WEKEN MAKEN WE EEN MuziekTheaterstuk
vaardigheden:
- De deelnemers kunnen een script maken en een
musical opzetten en uitvoeren voor een basisschool.
- De deelnemers kunnen met een groepje van drie een sfeerkaart
maken als voorbereiding op de musical.
- De deelnemers kunnen minimaal 3 teksten schrijven
op een bestaande melodieën en deze uitvoeren.
- De deelnemers kunnen een decor ontwerpen en maken
voor de musical
- De deelnemers kunnen kleding ontwerpen en
maken/verzamelen voor de musical
- De deelnemers kunnen rekwisieten ontwerpen en
maken/verzamelen voor de musical
- De deelnemers kunnen posters ontwerpen en maken
voor de musical
- De deelnemers kunnen een inleidende/sfeermakende
‘ophaaltocht’ verzinnen en uitvoeren voor/met de leerlingen van de
basisschool
- De deelnemers kunnen mededeelnemers schminken,
zowel qua het maken van ontwerpen als de techniek van het schminken en het
daadwerkelijk uitvoeren.
- De deelnemers kunnen choreografieën maken van
minimaal 3 (buik)dansscènes en deze uitvoeren.
- De deelnemers houden een logboek bij over hun
verrichtingen en het proces gedurende de voorbereidende weken. Inhoud: datum, beschrijving activiteit, betrokkenen, toelichting en afspraken. (alles in de ik vorm)
- De deelnemers maken een persoonlijk
reflectieverslag maken over hun eigen inbreng en proces gedurende het
musicalproject en over de uitvoering zelf.
BEOORDELInG:
1- Aanwezigheid
[gevraagd wordt 100% aanwezigheid. Tekort wordt gecompenseerd]
2- Inzet
[op de laatste dag wordt de inzet met de groep geëvalueerd en in een reflectieverslag
vastgelegd] formulier!
3- Uitvoering eigen rol tijdens de uitvoering.
3- Uitvoering eigen rol tijdens de uitvoering.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten